tisdag 28 juni 2022

VIDARE MOT HYSSNA.

Jag var den siste av oss som lämnade Tönnersjö Golf. 
Hade ju ingen stress att komma fram.

 
Skulle ju till Hyssna.
Det hade regnat där när jag kom fram.
Tänkte jag kunde sitta ute o njuta, men icke. 
Det var tryckande värme och med hästflugor som tuggade på mig.

Även om åska och regn kom senare blev det inte bättre.
Man sov inte speciellt bra denna natt 😴😴😴😴

Lämnade in bilen strax efter 8.
Sedan väntade vi 🙄🙄
Tog ca 2,5 timme.
Bilen klarade fukttesten, känns skönt.

Sedan blev det en tur till det gula varuhuset.
En snabb runda in.
Rädd att det skulle bli för varmt för Lady i bilen.

Var helt slut i huvudet, kände att jag inte orkade köra hem.
Så det blev bara till Lövstaviken.

Där letade både jag och Lady skugga.
Termometern stod på 29 grader.
Senare på kvällen kom både regn och åska även här.

Men jag svalkade mig med en go kall öl 🍺🍺

Idag innan vi körde hem, blev det en tur in här.
Köpte bara lite 🤩🤩.
Nu rullar vi hemåt.

Sussi samt Lady 

2 kommentarer:

  1. Det är skönt med värme, men i lagom doser! Vi har också sökt skugga och fick ett uppfriskande regn på efternatten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig. Det var riktigt skönt att ta en tröja på sig på morgonen.
      Ha det gott, kram

      Radera