lördag 23 maj 2026

VILKEN HÄRLIG DANS HELG 🕺💃

 

Ja då skall vi ha en husbilsresa.
Skall bli SÅ kul 🥰🥰.

Vi hade bokat plats här.

God mat och bubbel ett måste 😋😋🍷🍷

Sedan blev vi bjudna på mer bubbel och jordgubbar. 

Sedan var det dans på Nya Åhusparken.
Oj som vi dansade 💃🕺💃🕺💃🕺

Vilken härlig dansbana.
Och vädret var verkligen på sin bästa sida.

Här går det undan i buggen 🤣🤣.
Kameran hinner nästan inte fånga oss på bild.

Åter till husbilen, blir det lite vin samt kex och ost.
Måste ju varva ned lite.

Daisy får vara med och mysa 🥰🥰.

Så gott med frukost.
Karin tyckte det var rena hotell frukost 🤣🤣.
Det är ju ett hotell på hjul.

Vilken härlig tur vi haft, men det är inte slut ännu.
Ikväll lördag kör vi till Tingvalla och fortsätter att dansa.
Tack Karin för ett härligt sällskap, ALLTID lika trevligt.
Vi med våra tokiga idéer 🤣🤣.

Sussi & Karin
Daisy 

tisdag 5 maj 2026

HÄRLIG HELG MED MASSOR AV DANS.

 

I torsdags körde vi uppåt mot Trollhättan. 
Nu händer det grejor tycker Daisy.

Första stoppet blev i Bjuv.
Kretskortet gått igen 😢😢.
De gjorde en provisorisk lösning till mig.
Så vid 12 tiden var vi på väg igen.

Det blev en tur ned till en restaurang i Trollhättan för middag.
Fick ju fira att det var 1 år sedan jag hittade denne man på dansgolvet. 
Oj vad tiden gått fort, så är det när man är lycklig ❤️❤️.

På kvällen var det dags med lite dans.

Ett väldigt häftigt ställe.
Blev en trevlig kväll.

Givetvis till bästa bandet 🕺💃.

Fredag körde vi vidare mot Kristinehamn. 
Fick en bra plats på deras Ställplats nere i hamnen.

Lite vätske kontroll måste man ju ha.

Riktigt härligt väder.
Så det blev givetvis en härlig promenad. 


En vacker målning.

På lördag kväll var det dans igen.
Och då var det non stopp dans i 5 timmar. 
Så oj vad vi dansade 💃🕺.

Daisy ville mysa när vi kom hem på natten.
Givetvis blev det så.
Lite nedvarvning innan i säng.

Inte viste jag att Daisy hade ett café 🤣🤣.
Så det blev lite goda kakor.
Det blev en lugn kväll i Trollhättan. 
Man var lite sliten 🤪🤪.

Måndag morgon blev det att köra hemåt.
Givetvis först en god frukost. 
Ja då var vi snart hemma, bara över backen och en bit till.
Har varit en underbar helg.
Fint väder, massor av dans och tillsammans med Lasse ❤️.

Ta hand om varandra 🥰🥰

Sussi  &  Lasse 
Daisy