lördag 11 juni 2022

VILKEN VECKA đŸ€ȘđŸ€Ș

I tisdags var det dax för student.
Magnus dotter var det som tog studenten.
Bra vĂ€der, god mat, dricka och trevligt sĂ€llskap đŸ€©đŸ€©.
SÄ det blev ingen tidig kvÀll.
Men jag har ju inte sĂ„ lĂ„ngt hem đŸ€ŁđŸ€Ł.

Onsdag var det musik i Vadensjö kyrka.
Ella var vÀldigt duktig.
Som vanligt blev jag hĂ€mtad av prĂ€sten 😍😍.

 
Fredag dĂ„ skulle jag in till Landskrona. 
SĂ„ jag tog taxi fram o Ă„ter.
Kostade en del men vĂ€rt varenda krona đŸ€‘đŸ€‘.

Skulle ju in och fixa mina naglar.
Som vanligt sÄ nöjd.
Och nĂ€r jag var fĂ€rdig hĂ€r kurrade det i magen 😋😋.



SĂ„ det blev Carbonara pĂ„ Mamma Teresa 😋😋

Sedan blev det promenad ut till Willys.
Tog lite tid att gĂ„ ut dĂ€r, men tid Ă€r ju det enda jag har just nu đŸ€©đŸ€©.
NÀr jag handlat sÄ blev det taxi hem igen.
Blev kanske lite dyr 850:- för transporten.
Men jag hade en trevlig dag i alla fall.


Idag har jag io Lady gĂ„tt ner till vĂ„r Ă€lskling ❤️❤️
Har inte varit dÀr pÄ 1 mÄnad.
SĂ„ det blev bra med steg.


NÀr jag kom hem blev det dusch o sedan vila i denna sköna stol.
Nu Ă€r jag uppe i 6500 steg om dagen đŸ’ȘđŸ’Ș.
PÄ mÄndagen den 20/6 skall jag pÄ Äterbesök.
Blir nog av med gipset dÄ, skall bli skönt.
Men tiden har faktiskt gÄtt vÀldigt fort.
Ha en trevlig helg.

Sussi samt Lady 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar