tisdag 21 juni 2022

SOM JAG NJUTER 😎😎

 

IgÄr var det dax att bli av med gipset.
Fram med vinkelslipen 😬😬

SÅ skönt det var nĂ€r det var borta.
Men pÄ samma gÄng kÀndes det lite konstigt.

SÄ nu börjar jag slita pÄ bÄda skorna igen.
Men Ă€r tillbaka till 🐌🐌🐌🐌.
Sjukskriven 1 mÄnad till.
SĂ„ nu hoppas jag pĂ„ fint vĂ€der, sĂ„ jag kan 🌞🌞

NÀr jag kom hem var det dax för fotbad.
SÄ skönt att fÄ tvÀtta foten ordentligt.
Har ju inte gĂ„tt pĂ„ 6 veckor đŸ˜”‍đŸ’«đŸ˜”‍đŸ’«.
Jag har inte bara blivit av med gipset Ă€ven 3 kg pĂ„ vĂ„gen 😀😀.
Inte helt fel.

Idag var det dax att köra bil đŸ€©đŸ€©.
Och det var inga problem 👍👍.

SÄ idag har det blivit stÀdning av bilen.
LÀttare nÀr man inte har ett stelt gips.
Investerade i en Swifer, var faktiskt riktigt bra.
Slipper ligga pÄ alla 4 och tvÀtta golvet.

Än en gĂ„ng vill jag sĂ€ga tack till ALLA som hjĂ€lpt mig nĂ€r jag inte fixade det sjĂ€lva.
❤️❤️❤️❤️

PÄ torsdag kör vi ivÀg för att fira midsommar.

Sussi samt Lady 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar