lördag 2 juli 2022

BESÖK AV SPANIEN VÄNNER.

 

I torsdags fick jag besök av Spanien vänner. 
Ann-Marie & Kjell
Träffades i Spanien första gången för 5 år sedan.
Så härligt när man kan hålla kontakten här hemma oxå.

Härligt man kan ta emot alla storlekar på vännernas bilar.

Så idag åkte grillen fram.
Har varit lite dåligt med grillningen sedan Sven gick bort.
Men jag får skärpa mig, är ju SÅ gott 😋😋

Magnus hade varit en tur till Calles under dagen.
Så jag fick en kasse med gott o blandat 🍺🍺🍷🍷

Blev en trevlig kväll med god mat och givetvis god dricka 😋🍷
Mycket prat och många skratt, SÅ härligt.


Fredag förmiddag körde de vidare.
Men snart kör jag en tur och då hälsar jag på hos dem.
Såg till att de fick lite flugor med sig 🤣🤣.
Just nu är det mycket av denna varan.

Sussi samt Lady 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar