fredag 23 december 2022

NU ÄR VI PÅ PLATS 😎😎

 

Gpsn la ju av, men kom på att jag har en i radion oxå.
Så idag har jag verkligen varit uppdaterad 🤪🤪.

Stannade på en jättefin parkering för lite fika.
Man fick stanna på ett övre plan.

Daisy tyckte att jag kunde fika i lugn o ro.
Jag håller koll 🤣🤣.

Vädret kan man inte klaga på i södra Frankrike. 

Nu passerar vi snart gränsen in till Spanien. 

Natten stod vi på en ställplats i byn Bellvei.
Vid 8-tiden är det ned bakom ratten.
Nu kör vi sista biten.

Daisy fick prova åka i passagerarsätet. 
Oj vad hon hade mycket att titta på.
Gick jättebra.

Härlig känsla när man kör igenom denna portalen. 


Framme på plats, vilken känsla.
När jag stallat in mig och gått med hundarna.
Blev jag bjuden på mat hos Johnny & Annika så gott.
Skitigaste bilen på hela stället 🤪🤪.


Denna himmel kan man inte klaga på.
Så härligt. 
Önskar alla en riktigt god jul & gott nytt år.

Sussi 
Lady & Daisy 

10 kommentarer:

  1. Härligt att du är framme och God Jul Gott Nytt År.

    SvaraRadera
  2. Så skönt att resan ner gick bra. Avundas dig lite grann, speciellt på vädret. Njut och ha det gott med vovarna också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns skönt att vara framme till det härliga vädret.

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  3. Vilken härlig känsla det är när man är framme och får sträcka på sig!! Ha ett bra avslut på 2022 och sen ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, detsamma till er, kram 🥰🥰

      Radera
  4. Hej Härlig blogg. Vi har nu en Kabe och är intresserade av att åka till värmen. Vi har två dvärgschnauzrar. Så det också en fråga hur det går med hundar utomlands. Ha en fin vistelse.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kul ni gillar min blogg 🤗🤗. Jag åker alltid ner på vintern, då är det lagom för både mig och hundarna. Jag harvaldrug haft några problem med hundarna. Största problemet är att många har sina hundar lösa och tycker man är en idiot när man inte vill att de skall hälsa. Kram Sussi

      Radera
  5. Jag följer din blogg. Ha det gott från ett vintrigt norrland.

    SvaraRadera