söndag 11 december 2022

HELG I FORSERUM đŸ„°đŸ„°

 

I fredags körde jag mot Forserum.
Men först ned och tĂ€nda ett ljus hos Sven ❤️❤️.

Parkerad utanför ock elkabeln inkopplad. 
HĂ€r var det -8 burrrrr.

Lady Àr ju jÀtteduktig nÀr vi Äker husbil.
Daisy var inte sĂ€mre, la sig ned och sov hela vĂ€gen, toppen 👍👍.


Fredag, sĂ„ det blev tacomys 😋😋.

Mumsigt sÀger Linnea.

SkÄl sÀger Thomas och jag.

Röka för Eva & Linnea.
Kissepaus för hundarna.

Jag har varit snĂ€ll, fick julklappar đŸ„°đŸ„°.
Daisy skulle hjÀlpa mig att packa upp dem.

Denna fina tavla har Linnea mÄlat till mig.
SÅ fin đŸ„°đŸ„°.

Frostigt hela vÀgen hem.
Hemma var det -6, burrrr.




De hĂ€r tycker nu drar vi till Spanien đŸ€ŁđŸ€Ł.
Ja pĂ„ torsdag Ă€r det dax 👍👍.
Ha det gott i kylan 🌹🌹🌹.

Sussi
Lady & Daisy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar