onsdag 24 juli 2024

HÄRLIG HELG PÅ ORUST.

 

I torsdags började jag här innan jag körde vidare.
Både bil o drag gick igenom besiktningen 👍👍.

Körde upp till Frändefors,
där Familjen Olsson bor.

Han inte parkera,
 innan Rocky undrar om Daisy kommer ut o leker 🤩🤩.

Pernillas fina hästar 🐴🐴.

På fredagen kom även Anne-Marie & Kjell.
Härligt väder så det blev en mysig grillkväll.

Lördag körde vi i samlad trupp mot Orust. 

Där vi fick egen ställplats 🚌🚌 nere vid havet.

Trevlig kväll med Eva & Urban. 
God mat, trevligt sällskap, mycket skratt och prat.
Så härligt att träffas igen hela gänget 🥰🥰.

Även söndagen bjöd på otroligt härligt väder.
Gäller att njuta 🌞🌞.

Så det blev frukost ute i 🌞🌞.

Mentalt tänk "jag SKALL bada" 🤣🤣

Och jag gjorde det, och det var faktiskt skönt.
Även Daisy tog sin första simtur.

Urbans bror skall ut med sin båt.
Men först skall den i plurret.

Vilken fin båt 🤩🤩.

Har varit en ljuvlig helg med goa vänner 🤗🤗.
Jag följde med Annika o Johnny tillbaka till Frändefors.
Tisdag tackade jag för mig och körde vidare till Forserum. 
Hälsar på hos Thomas & Eva några dagar.
Fredag kör jag mot Töreboda. 

Sussi  & Daisy 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar