söndag 28 juli 2024

HÄRLIG HELG I TÖREBODA.

 

I tisdags lämnade jag Frändefors. 
Styrde mot Forserum. 
Där jag tillbringade några dagar med familjen Persson ❤️❤️.

Fredag körde jag  mot Töreboda. 

Lustigt vi anlände på samma tid till Töreboda. 
Hade bokat platserna sidan om varandra.

Direkt när vi anlänt var det bad på schemat. 

Därefter blev det lunch.
Sedan blev det bad igen några gånger under dagen.

Ida myser med Daisy. 

Spegelblank pool.

Ingen större trängsel.

Där fanns mycket fågelholkar. 
Och alla var något djur.


Verkligen rolig idé.

Båtarna laggt till för natten.

På lördagen tog vi cyklarna till Hajstorp.

Där vi fick se när de slussade.

Och givetvis lite god glass 🍦🍦🍧🍧.
Vi skulle ju orka cykla tillbaka 🤪🤪.

Idag när vi skulle åka fick Olsson ha lite starthjälp.
Men det löste sig snabbt.
Anton fick åka med i bärgarbilen 👍👍.

Daisy tog det mest lugnt.
Sedan rullade vi ned till Forserum och tar natten där
Imorgon blir det nog så att vi vänder hemåt. 
Härligt trevliga dagar vi haft 😎😎🌞🌞.

Sussi  &  Daisy 

3 kommentarer:

  1. Va mysigt fina bilder

    SvaraRadera
  2. Jag tog en kort promenad längs Göta Kanal i Töreboda under en av mina lunchraster och noterade också fågelholkarna, som jag blev väldigt förtjust i och hade velat se fler av men tyvärr räckte inte tiden till. Så riktigt kul att få se några av dom på bild här inne.

    SvaraRadera