torsdag 28 mars 2024

MIN PRESENT 🎁🎁

Nu Àr Wilden pÄ vÀg till Yamaha Center, Helsingborg.
DÀr skall den fÄ en ny Àgare.


Denna skönhet har fÄtt ny Àgare.
Och det Ă€r jag 😃😃😃😃.
.

Köpte den nÀr jag var i Spanien.
KĂ€nde att denna var min.


SÄ idag var det dax att hÀmta ut den.
SÄ spÀnnande.
Gjorde inget att det kom lite regn pÄ hemvÀgen.
SĂ„ hĂ€rlig att köra 🏍🏍.

Men det var ju regn nÀr jag kom hem.
DÄ Äkte pyjamasen pÄ.
PÀrlan fÄr inte bli blöt.
SÄ nu skall det köras i helgen om vÀdret tillÄter.

Sussi  &  Daisy 

3 kommentarer:

  1. Lycka till & hoppas pÄ fint vÀder. Jag hoppas sÄ att det kan bli en tur pÄ Betty

    SvaraRadera
  2. Den ser fint ut ju hoppas du kör mer den dÄ

    SvaraRadera
  3. Åh den dĂ€r ser riktigt fin ut! Och sittstĂ€llning ser ju helt perfekt ut. Grattis Suss till en ny leksak👍

    SvaraRadera