mÄndag 11 mars 2024

CIRKELN SLUTEN 😎😎

 

Ja dÄ var det dax.
I onsdags var det hej dÄ för denna gÄng.
Och det rullade pÄ bra, vi gjorde vÄra mil varje dag.

I Frankrike möte vi vĂ„ren med lite vitsippor. 

PÄ Frankia i Tyskland sÄg jag dessa.
Ännu ett vĂ„rtecken 👍👍.

Det var helt ljuvlig vÀder dÀr i lördags.
SĂ„ det blev lĂ„ngpromenad och njuta av utsikten. 

Tillbaka till bilen Äkte kortbyxor pÄ.
HĂ€r gĂ€ller det att njuta, 16 grader 🌞🌞.
Det blev avkoppling med en bra bok.

HÀr i Tyskland hÄller bönderna sig pÄ fÀlten.
Det var mer Ă€n de gjorde i Spanien runt Tarragona. 
Jag fick strula runt i 1,5 timme för de stĂ€ngs AP7 đŸ€ȘđŸ€Ș.

Och sedan blev det ju givetvis shopping,  och som jag shoppade đŸ€ŁđŸ€Ł.
Sedan blev det lite vĂ€ntan tills fĂ€rjan gick 22.00 🚱🚱.
Det var en rejÀlt blÄsig resa.
Glad att jag hade hytt sÄ jag kunde ligga och koppla av.

NÀr vi kom av fÀrjan blev det frukost hos Lena.
SĂ„ gott och lyxigt 😋😋😋😋.
Sedan bar det av hemĂ„t. 
Det blev tvÀttning av bilen och nu Àr den pÄ sin plats.
Det var absolut inga kortbyxor nĂ€r man gick ut đŸ€ŁđŸ€Ł.
Åter till verkligheten 😳😳.

Sussi  & Daisy 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar