söndag 27 augusti 2023

IDAG HAR VI VARIT PÅ MEDELTIDSDAGAR.

 

Igår var vi lite kulturella. 

Snygga sköldar.
Fanns med många olika målningar. 

Lite annorlunda klädsel.


Klara färdiga skjut 🎯🎯

En sådan här skulle man kanske skaffa sig 😂😂



Inte så praktiskt med dessa långa kjolar.

Parad av vackra svarta frieserhästar.

Rita på vackra Gandalf 🐴🐴.

Snygga träns med mycket krom.

Daisy ligger och spanar på allt som händer runt oss.



Oj oj nu hade jag för mycket pengar i börsen 🤣🤣.
Så en brun fäll fick följa med hem till mina 2 vita 🥰🥰.
En trevlig dag, kom bara lite regn sedan kom 🌞🌞.

Sussi  & Daisy 

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Kul med alla medeltidkläder. Hästar är fina, men själv är jag allergisk så får hålla mig borta från dem. Var på Medeltidsridning i USA och där var mycket hästar som tävlade och jag fick andningssvårigheter, så numera undviker jag de vackra djuren. En sån fin fäll vill jag också ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. En riktigt trevlig dag. Kunde inte låta bli att köpa den fällen. Kram 😎😎

      Radera