onsdag 9 augusti 2023

DÅ VAR VI HEMMA IGEN.

 

I måndags lämnade jag Öland.
Det var inget roligt väder.

Det blev inte någon lång körning.
Drog åt handbromsen i Söderåkra.

Där jag hälsade på Anne-Marie & Kjell.
Blev givetvis en trevlig kväll.

Daisy hittade givetvis en kompis till.

Det var väldigt blåsig och regnigt när vi körde vidare. 
Gällde att hålla i ratten.

Väl hemma var det lite att ta hand om.
Vattenmätare var fylld 🤣🤣.
Tomaterna hade inte Pia behövt vattna.

Oj vad luktärterna hade vuxit.

Promenerade ned till kyrkogården. 
Och då hittade jag dessa läckerheter 😋😋.

Jag har haft 3 härliga veckor.
Hälsat på mina härliga vänner 🥰🥰🥰🥰.
Jobbat lite oxå.
Totalt blev rundan på 141 mil.
Nästa vecka börjar jag jobba igen.
Åter till verkligheten 🤪🤪.

Sussi 
Lady  & Daisy 

2 kommentarer:

  1. Alltid trevligt att komma hem efter en semester. Borta bra ....men hemma bäst, sägs det. Vi har varit på hemmaplan nästan hela sommaren. Så blir det när kroppen börjar säga ifrån, först Ingemar sedan jag.😒 Men vi hoppas kunna ta igen det i höst. 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner inte riktigt så, lite annorlunda i o m jag bor i bilen. Men det var kul att se hur allt växt som jag planterat. Ja hoppas verkligen att ni kan komma iväg lite, alltid skönt. Kramar 🤗🤗

      Radera