måndag 31 juli 2023

NÄSTA STOPP FORSERUM.

 

I fredags anlände vi till Forserum. 

Det bjöds på grillat 😋😋

Eva skålar 🍷🍷.
Thomas o jag får vi äta vidare nu 🤣🤣.

Evas fina odling.

Thomas fick lite arbetslust på lördagen.

Johanna o Johan kom på besök på em.
Och då blev det ju fika paus.

Söndagen körde vi en tur.
Givetvis till ett fika ställe 😋😋

Bra när det är lite kö,
man hinner bestämt sig vad man skall välja 😃😃.

Gofika med bästa sällskapet ❤️❤️.
Vi han precis fika färdigt så kom regnet.

Hemma igen, då gick Thomas loss på min skitiga bil.
SÅ fin den blev 🤩🤩.

Det var fram och bak som blev rena.
Taket och sidorna tar jag när jag kommer hem.

Va, pratar ni med mig 🤣🤣.

Här har vi en liten fyllehund 🤣🤣.

Efter biltvätten körde de en tur med pärlan.
Det var Thomas värd, han hade jobbat bra med min bil 🤩🤩.

Vi sa hejdå igår kväll, de skulle jobba idag 🤪🤪.
Vi tog det lugnt på morgonen. 
Promenad, frukost och sedan plockade ihop för avfärd.
Nu drar vi mot nya mål.

Sussi 
Lady & Daisy 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar