söndag 2 juli 2023

EN TRIPP TILL BORNHOLM.

 

I onsdags kväll körde vi ned till Öja i Ystad.
Här sover man lugnt på natten.

I torsdags morgon tog vi denna katamaran över till Bornholm.
En lugn och härlig över farten.

Behöver inte leta camping 👍👍.
Min kära kusin Anne & Finn bor på gård, gott om plats.


Vi tog en tur till Allinge.
Fina hus med mycket blommor.

Vi vandrade runt och pratade, pratade o pratade 🥰🥰.
Så härligt att träffas, det är 5 år sedan sist.
Alldeles för länge.

Vädret var toppen.

Nostalgi,  Annes far har haft en sådan.

Min kära kusin Anne

Det blev ett glass stop nere i Allinge hamn 🍦🍦🍦🍦

Fredag blev det en tur till Gudhjem, för stunden lite molnigt.
Men sedan kom solen igen.

På lördagen var det tjejkusin träff 🥰🥰🥰🥰
Anne jag samt Lene.
En härlig dag.
Oj oj vad vi pratade 🤣🤣.

För att orka måste man ju äta oxå.

En jättegod räksmörgås.

Sedan var det fika hemma hos Lene & Alex 😋😋
Och givetvis mer prat och skratt.
Nu fick faktisk Finn o Alex oxå vara med.

Alex & Lene 🥰🥰 Anne & Finn

Idag söndag är det dax att åka hem.
Detta får vi göra repris på.
Tack för en supertrevligt helg 🥰🥰.

Tog båten på em, men fy tusan vad det blåste.
Fick sitta och blunda hela tiden.
Som tur var blev jag inte sjösjuk.
Kapten sa att det var vågor på 2,5 meter, jag tror honom.

Tack än en gång för trevlig helg.

Sussi
Lady samt Daisy 

1 kommentar:

  1. Härlig helg! Skoj att se min gamla brevkompis

    SvaraRadera