tisdag 16 maj 2023

NU ÄR DET FÄRDIGT.

 

Ja då var lite blommor inköpta.

Magnus satte fram en skopa med matjord till mig.
Det blev 8 börar i botten på blomlåda.

Tillverkning av spaljé. 

Nu är den på plats.

Blomlådan plastad på insidan med draneringshål.

Då är de första blommorna på plats.

Nu är alla blommor på plats.
Blev riktigt nöjd.

Om man nu skall mäta regn,
får man ha en trevlig regnmätare.

Lite  solsällslampor för mysigheten.

Pergolan på plats med taket på.

Även min hängstol på plats.
Här skall jag njuta många dagar.

Här är några som var SÅ nyfikna på hur det blev.
Så de kom på besök i söndags 🤣🤣.
Så vi hade en trevlig kväll på min uteplats.
Känner mig riktigt stolt, har gjort allt själva.
Ok Thomas🥰🥰 hjälpte mig skruva trall o sätta ihop pergolan.
Som jag skall njuta i sommar 😎😎.

Sussi 
Lady samt Daisy 

11 kommentarer:

  1. Det där blev ju hur fint som helst :) Duktiga dej.

    SvaraRadera
  2. Vilket ”idyllahelvete”🥰

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kristina Karlsson16 maj 2023 kl. 10:05

      Det är jag kusin Kristina som är anonym🤓

      Radera
    2. 🤣🤣 kul att veta vem det är 🥰🥰

      Radera
  3. Ser superfint ut! "Bra kvinna reder sig själv!" Som det heter.....😉

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt. Önskar att vi var lika händiga som dig. 🤗

    SvaraRadera
  5. Så snyggt det blev, det ska du vara stolt över.

    SvaraRadera