lördag 6 maj 2023

ÄNTLIGEN SOM JAG LÄNGTAT

Hallå Byggmax nu kommer jag.
Äntligen på G.

 
Det blev några turer med virke.

Ser ut som ett virkes lager 🤪🤪

Nu börjar snickarglädjen.

Nu har jag gjort de stora regel verken.
Bara att börja skruva.


Thomas kom ned i lördags o hjälpte.
Och som vi skruvade 🤣🤣.

Men hade inte mer virke hemma. 
Så vi körde och åt en god middag istället 😋😋.


Jag skruvade färdigt.
Och vägde av den lilla biten, bara att skruva.
Men orken tog slut den dagen.

Nu skall staket o grind monteras.

Blev riktigt bra.
Välkommen till oss.

Så här blev det färdiga resultatet.
Känna så härligt.
Har lite mer som skall fixas.
Men det kommer sen.

Sussi
Lady samt Daisy

5 kommentarer:

  1. Sååå fint! Visst är det härligt att snickra👊😃😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt klart. Man klarar mer än man tror 💪💪

      Radera
    2. Så mysigt och fint du är redig jag är Ystad blev opererad i onsdags har gått bra men jobbigt kramis 👍❤️

      Radera
  2. Duktig kvinna reder sig själv :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det känns bra att gjort det själva. Man kan inte be om hjälp alltid. Man kan mer än man tror. Kramar 🤗🤗

      Radera