torsdag 26 maj 2022

NÄSTA STEG.

I måndags var jag på återbesök.
När jag äntligen kom dit, säker bara Skånetrafiken/Sjukresor 😱😱
Läkaren var nöjd 👍👍
Så nu får jag börja stödja på foten, kändes konstigt 🤔🤔.


 
Stygnen togs och nytt gips.
Häftigt man fick välja färg.
Helt slut när jag äntligen var hemma.

På tisdagen tog jag rullstol o kryckor,
blev en tur ned till husbilen.
Vilken lycka 😍😍, man är ju lite knäpp 🤪🤪.

Onsdagen var det fint väder, så jag började min flytt.
Man kan inte ta så mycket varje tur när man åker rullstol 🤣🤣.
2 vändor då hade jag fått med 3 kuddar.
Alltid en början.

Var tvungen att fylla på vatten oxå.
Allt tar lite längre tid, men det har jag ju gott om 😂😂.
Så blir det lite träning oxå på samma gång.

Det blev en tur till affären oxå idag.
Ännu en snäll vän Catharina som ställer upp.
In med rullstolen i bilen, sedan till affären.
Oj vad jag handlade 😋😋.

Vilken känsla att ligga i sin egen säng 😴😴.
Att somna in när man hör regnet på taket, härligt.

Nu blir det att träna, man tappar jättefort känner jag.
Men en dag i taget och det går sakta framåt.
Bara att kämpa på 💪💪.

Sussi samt Lady 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar