söndag 22 maj 2022

2 VECKOR I STILLHET.

Då har jag kommit hem, men fixar inte att bo i husbilen. 
Har sådan tur att där jag bor med husbilen finns en liten lägenhet.
Som dessutom är handikappanpassad, kan man ha bättre tur.
Pia och Magnus har låtit mej flytta in där ❤️❤️
Och kommunen kommit med hjälpmedel till mig.

 
Så det är foten i högläge och tv tittande.
Inte mycket annat att göra.

Inga sexiga trosor de har på sjukhuset 🤣🤣.
Men man behöver inte vara så sexig på sjukhuset. 


Sitter i solen o h läser en bra bok.

Med sällskap av stallkatten.

Det är inte bara att hoppa in i duschen.
Plastpåse samt silvertejp.

I tisdags var Åsa-Lena & Janne på besök.
Behövde lite grejor till Lady.
Som just nu har flyttat in till dem ❤️❤️.
Men jag vågade inte vissa mig för Lady, saknar min lilla vovve.
Men jag vet hon har det jättebra hos er ❤️❤️

Igår skulle Pia & Magnus bort, så jag fick besök.
Här tittar Märta och jag på guldkonteinern.

Så härligt med lite mys 😍😍
Så inatt har jag sovit gott.
Imorgon skall jag på återbesök.
Håller 👍👍 att jag får börja stödja på foten.
Allt blir lite lättare då.

Sussi samt  Lady 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar