torsdag 16 februari 2023

VETERINÄRBESÖK

 

I måndags var jag hos veterinärerna i grannbyn.
Skulle kolla om de hade tid för att sterilisering av Daisy.
Går det bra på onsdag, snabba ryck.

Inhandlade lite babytröjor till Daisy.
Funkar inte med tratt i husbilen.

Nu gäller det att ta igen sig 😴😴😴😴

Fick skjuts till veterinären av Johnny & Annika, tack.
Så här eländig såg jag ut när jag blev hämtad.
Fick tröja på mig så jag inte kommer åt såret.

Inte lätt att vända sig med denna på huvudet.
Matte fick hjälpa mig några gånger inatt.

I morse kände jag mig mycket bättre.
Så jag slapp tratten 👍👍.
Men jag får inte springa och hoppa 🤔🤔.
Hur lätt är det att låta bli, men matte vaktar mig 🤣🤣.

Nu är jag trött, varit ute hela dagen.
Skall på återbesök på onsdag.

Sussi
Lady & Daisy 

2 kommentarer: