söndag 26 februari 2023

MELLOKVÄLL 🎊🎊

 

I fredags var min cykel och fick nya dÀck.
Bevis pĂ„ att jag cyklat mycket đŸšČđŸšČ

Vid 2-tiden trÀffades vi hÀr för lite mat.
Mat innan Mello.

God mat med det hĂ€r hĂ€rliga gĂ€nget ❤️❤️.
Efter maten hem och lite vila innan kvÀllen.
Och hundarna fick sin promenad.

I god tid gick vi till Eva & Urban.

GT pĂ„ G 🍾🍾.

Nu drar det igÄng, och alla Àr bÀnkade.
Som vanligt en trevlig kvÀll.
Nu Àr det bara 2 lördagar kvar tills vi vet vem som blir det Svenska bidraget.
Som vi vĂ€ntar đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł.
Ha det gott alla đŸ„°đŸ„°.

Sussi 
Lady & Daisy 

2 kommentarer:

  1. Följde ocksĂ„ pĂ„ datorn hĂ€r i Torrevieja. 😁 NĂ€r drar du hemĂ„t?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag Äker hemÄt den 13/3 hemma i Sverige den 18/3 pÄ morgonen.

      Radera