| I fredags var min cykel och fick nya dĂ€ck. Bevis pĂ„ att jag cyklat mycket đČđČ |
| Vid 2-tiden trÀffades vi hÀr för lite mat. Mat innan Mello. |
| God mat med det hĂ€r hĂ€rliga gĂ€nget ❤️❤️. Efter maten hem och lite vila innan kvĂ€llen. Och hundarna fick sin promenad. |
| I god tid gick vi till Eva & Urban. |
| GT pĂ„ G đžđž. |
Följde ocksĂ„ pĂ„ datorn hĂ€r i Torrevieja. đ NĂ€r drar du hemĂ„t?
SvaraRaderaJag Äker hemÄt den 13/3 hemma i Sverige den 18/3 pÄ morgonen.
Radera