tisdag 28 december 2021

PÅ SHOPPINGTUR.

 

Måndag cyklade vi över till grannbyn.
För lite shopping.

De har byggt upp en jättefin julkrubba på torget där.
Blev ett stop även där.

Munskydd på när man stiger av cykeln. 


När man provade skor  var det påse på foten.

Och givetvis blev det ett par skor.
Så sköna.

Även cykelväskor. Oj vad jag kan handla nu 🤣🤣

Hittade även 2 st golf/tennis kjolar, så sköna.
Och det bästa till en billig peng.

Det blev ett vätskestopp på La Ribera.
Johnny valde själva Coca  Colan 🤔🤔.

Jag tog en öl.
Oj vad det gick undan när vi cyklade hem 🤩🤩.

Sussi samt Lady

4 kommentarer:

  1. Inte så tokigt att cykla i shorts till butiken, det gör inte vi här hemma hahaha. Fast nu har det blivit +2grader men fortfarande för kallt med shorts.
    Ha det fortsatt bra.

    SvaraRadera
  2. Så avis jag blir när jag läser hur mysigt ni har det. Här är det sjukstuga för mig. Kram och önskar dig ett Gott Nytt År.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte kul med sjukstuga, krya på dig. Ja vi njuter verkligen.
      Ha det gott, kram.

      Radera