måndag 13 december 2021

HÄRLIG HELG I FORSERUM.

 

I fredags körde jag till Forserum.
Inget kul väder att köra i.

Min plats var skottad,  bara att koppla in strömmen.

Julbocken på plats 🌲🌲

God mat och trevligt sällskap i nya uterummet. 

Julgranen klädd och alla härliga tomtar runt 🤪🤪

Thomas hjälper mig med allt det tekniska i datavärlden 👍👍

Söndag är det faktiskt lite sol när jag lämnar Forserum.
Och vägarna är skottade.

Lady ligger och myser hela vägen hem.

Ja då var vi tillbaka i Skåneland.
Vädret dimmigt och grått.
Tack för en trevlig helg familjen Persson 💖💖

Sussi samt Lady

2 kommentarer:

  1. Värdefullt med vänner och som dessutom har plats för husbilen. Bor du i den på heltid numera? Ha en fin jul.

    SvaraRadera
  2. Ja det känns riktigt skönt man har sitt egen säng med sig. Ja jag bor på heltid i husbilen nu.
    Bara så skönt. Ha ni oxå en härlig jul, kram

    SvaraRadera