söndag 17 december 2023

PÅ PLATS 😎😎

 

I måndags körde vi de sista ca 55 milen i strålande 🌞🌞🌞🌞.

Detta är en härlig känsla när man passerar här.
Då vet man att man är på plats.

Så nu njuter vi av härliga morgonpromenader 
vid havet.

Och vi har fått upp kompostgallern.
Så nu kan Daisy inte komma ut.

Även ett vindskydd så man inte ser grannen.

Nu är det bara att njuta.

Blev mysigt med lite lampor på vindskyddet. 

Det som är kvar nu , är bara att njuta.
Vad mer kan man begära 😎😎.
Härligt väder och trevliga vänner.

Sussi & Daisy 

4 kommentarer:

  1. Jag saknar värmen och solen. Var står du? Tycker mig känna igen porten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att du saknar värmen, inget kul väder hemma. Jag står på Ecco Area Alcazares, det ligger mitt emot Los Narejos ställplats, tror ni ståt där. Ha en riktigt härlig jul o nyår. Kramar 🤗🤗

      Radera
  2. Där känner jag igen mig, även om det är några år sen. Där trivdes vi bra! Ha en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag trivs väldigt bra här. Önskar ercen riktigt god jul o gott nytt år. Kramar 🤗🐾

      Radera