tisdag 22 februari 2022

VILKET VÄDER VI HAR 🌞🌞🌞🌞

 

Så som de flesta dagar sedan jag kom ner hit,
har det sett ut så här 😎😎

Verkligen inget att klaga på.

Så förra veckan blev det lite tvättning.
Det torkade nästan snabbare än jag han hänga upp det.

Vi njuter båda två av livet 😍😍

Tänkte jag kunde ha lite fina rosor i bilen.
Blev inte så bra, för varmt.
Blev lite rolig form på rosen 🌹🌹

I lördags blev det panik, hittade inte mina nycklar 😨😨
Givetvis var bilen låst o larmad och jag o Lady på utsidan.
Jag letade o letade, hittade inga nycklar.
Inkallade insatsstyrkan Johhny/Annika & Rolf/Maggan.

Skulle starta letadet med styrkan.
Hade köpt en tröja med ficka på ärmen.
Brukar alltid stoppa nyckeln i bh-n inte denna gång.
Den låg fint i min fickan på min tröja 🤪🤪
Så det var bara att blåsa av allt, härlig känsla.
Börjar man bli lite glömsk 🤣🤣


På kvällen var det ju Mello.
Så bra Anders Bagge var, jag gillade verkligen den biten.
Nu väntar vi till nästa lördag o ser vad som bjuds på då.

Måndag blev det lite jobb 😝😝.
Tömma gråvatten och fylla på med nytt färskt vatten.
Sedan blev det solstolen igen.
Det fina vädret fortsätter 🌞🌞🌞🌞

Sussi 😎 samt Lady 🐾

2 kommentarer:

  1. Du gjorde rätt som for ner till värmen. Här snöar och töar det så vi vet inte om det är vår eller vinter på G. Njut och ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kan ju inte säga att jag ångrat detta. Förhoppningsvis är det lite vår när jag
      Kommer hem.
      Kram 😎😎

      Radera