söndag 24 oktober 2021

NU HÄNDER DET MYCKET 😊😊

 

Huset har ju varit ute på försäljning.
Och det blev sålt på 1 månad, så skönt.

Köpekontraktet påskrivet, handpeng betald.
Överlämnas den 18 november.
Så jättetrevliga personer som köpt det 😍😍.

Almanackan fulltecknad november och december.
Blir tuffa dagar 😃😃.

Men jag biljetten bokat till den 16/12.
Vilken morot 🥕🥕🥕🥕

Och här kommer jag att tillbringa vintern.
I alla fall fram till mitten av Mars.
Påsken kommer ju i mitten på April och då måste jag vara hemma.
Tjäna nya pengar till nästa vinter 🤣🤣.
Ha det gott alla.

Sussi samt Lady 

6 kommentarer:

  1. Så mycket spännande saker som händer i ditt liv. Skönt att tillbringa vintern i Spanien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det händer en hel del, men en konstig känsla man har ingen att dela det med 💖💖.
      Ja det skall bli skönt med semester, kollar hur skönt ni har det.
      KRAM 😎😎

      Radera
  2. Skönt med snabb försäljning! Önskar en skön vinter söderöver!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gick verkligen snabbt. Tack, ja jag skall njuta.
      Ha det gott, KRAM 😎😎

      Radera
  3. Grattis till försäljningen och skönt att det gått fort med den. Spännande att åka till Spanien under vintern. Kör du ner med husbilen?
    Trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns skönt att huset är sålt. Jag kör ner med husbilen, skall bli skönt med semester.
      Detsamma till er, KRAM 😎😎

      Radera