söndag 4 juli 2021

SÅ MYCKET HJÄLP JAG HAFT 😍😍

 

I helgen har jag haft besök av
Thomas och Linnea.
Vi har oxå arbetat precis som humlan. 🐝🐝

Tog bort reklamen på släpet.
Sedan tvättade Thomas det, blev SÅ fint.
Ser nästan nytt ut 👍👍.

Linnea och jag vi klippte häckarna.
Oj vad man blir trött i armarna 💪💪,
kändes som kokta spaghetti 🤣🤣

Sedan fick traktorn oxå arbeta lite.
Allt klippet från häckarna skulle bort,
samt en massa gräs inne i trädgården.

På kvällen körde vi in till Landskrona.
Blev på Rest. Mama Theresa 😋😋

Där blev det pasta Carbonara och Lasagne.

Lite mycket parmesan tycker Thomas  😅😅

Efterrätten tog vi med oss hem.
Sedan blev det lite matkoma. 🤣🤣

Thomas kom på den bra idén att en promenad var inte fel.
Vilken härlig kväll.

Så det blev en tur ned till kyrkogården ❤❤

Hemma igen, skulle vi spela kort, hade ingen kortlek.
Så det fick bli Fia istället.
Satt ute till nästan 24-tiden, så härligt.

Idag söndag gav sig Thomas på min lilla Fiat 500.
Den blev SÅ fin 😍😍😍😍
Och nu har jag städat den invändigt.

Sedan gav jag mig på jobbebilen.
Nu är den tvättad, städning blir imorgon.
Ja sen är det bara husbilen kvar.

Vilken härlig helg med trevligt sällskap ❤❤.
1000 tack Thomas och Linnea.
Ha det gott alla i värmen.

Sussi samt Lady 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar