torsdag 1 april 2021

HÄRLIGA VÄNNER ❤❤

När solen lyser  upptäcker kunder,
hur smutsiga fönster de har.
Så det blir långa dagar.
Inte bra när man har Lady. 

 
Så onsdag kväll lämnade jag Lady
till Åsa-Lena & Janne.
De passade henne till torsdag kväll. 😍😍

 Även husbilen fick följa med till arbetet.

Fredag morgon lämnade jag Lady i Svedala.
Då hjälpte Lena ❤❤ mig att passa henne,
där stannade hon till igår onsdag. 

Idag torsdag fick älsklingen ❤❤ fina blommor.

Nu är även husbilen tvättad. 
Så nu tar jag ledigt.
Imorgon kör jag till Lerbergets Camping.
Firar påsken där tillsammans med Åsa-Lena & Janne.
Vi hoppas på fint väder 🌞🌞🌞🌞

Ha en trevlig påsk 🐣🐣 alla.

Sussi samt Lady 
M

2 kommentarer:

  1. Ja vist är vänner ovärderliga, de ska man vara rädd om. Gla Påsk önskar vi dig och Lady.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är guld värda ❤❤.
      Trevlig påsk till er oxå.
      Kram

      Radera