söndag 22 oktober 2017

Höstfärger i trädgården.

Hallå, nu har jag inte bloggat på länge, tog en runda i trädgården.
Kan man tro att Sven hade tagit bort ALLA löven på gräsmattan igår.
Ser verkligen inte ut så.🌬🌬

Verkligen häftiga färger på alla löven. 

Kärleksört lyser med sin härliga färger.  😍😍

Julrosen har ny blomma på G. 

Ja något vin blir det nog inte, druvorna är stenhårda.
Kan kanske beror på att jag inte ansatt buskarna som jag skall. 🍷🍷
 


Idag firar mitt ❤ och jag tennbröllop, var har dessa år tagit vägen.
Men har man roligt tillsammans går tiden fort,  ännu fortare när man har bobilen.
Man vill bara ut och åka, jobba är en plåga, haha. 😍😍😍😍

Vi fick ju fira lite, god mat och vin som vi köpte i Mosel. 🍷🍷🍾🍾❤❤

Ha det gott alla. 😎😎

Sven & Sussi
Lady  & Bettan

3 kommentarer:

  1. Grattis :) Ja visst flyger tiden iväg, snart är det inte ens måndag och fredag.... kunde skippat måndagen tycker jag....
    ha de gott

    SvaraRadera
  2. Grattis på er dag :) Sa samma sak idag, att tiden går så fort, men snart är det husbilshelg.

    SvaraRadera
  3. Vackra höstbilder och ett stort grattis i efterskott!

    SvaraRadera