fredag 20 januari 2017

Blåsiga dagar.

Idag var det rejäl blåst.

En rejäl promenad på stranden kan man inte motstå,
gäller bara att gå på rätt håll.
Sanden låg inte stilla precis.

Solen glimmar härligt i havet.

Först har man aldrig sett dessa,
nu hittar jag dem överallt.

Lite spel och diskussion vad skall vi göra.
Vi har sol men MYCKET blåst.

En annan liten blomma jag hittade på vår promenad. 

Tur Sven har sin stora jacka på sig, så jag kan hitta honom.


Då var det dags att fylla på gas, det var första gången.
Så vi fick lite assistans. 

Sedan blev det in i landet en bit.

Här ligger molnen mycket lågt.

Vi hamnade i Castellar De La Frontera.

Ha det fortsatt gott  ☺☺☺☺

Sven  & Sussi
Lady  & Bettan

2 kommentarer:

  1. Jag har sett många rapporter om oväder söderöver nu... Hoppas ni får bättre väder snart! Här är det iofs ganska trist väder också, men jag har en massa jobb den här helgen, så jag hinner ändå inte gå ut ;)

    SvaraRadera
  2. Tyvärr har vädret inte varit med oss. Vi försöker göra det bästa av situationen.
    Ha det gott 😀😀

    SvaraRadera