söndag 19 juni 2016

Arbete med nöje.

I dagarna 3 har jag varit här och jobbat.
Puts Puts Puts.

Som vanligt blev det lördag kväll ute på vackra
Svaneholm Slott.


En helt underbar miljö här.
Tyvärr var det mycket alger på sjön, såg inte så trevlig ut.

Sven kom ned med Ventilen när jag jobbat färdigt.
En härlig kväll i slottsmiljö.

En god fisktallrik hade han med sig.

Sedan var det dax för en promenad,
finns en fin gångstig runt hela sjön.

Toppen säger hundarna,
mycket att lukta på.

Detta är Ladys son och Bettan broder.
Han är såld till en av mina kunder,
så vi ses 4 gånger om året.
Känner fortfarande igen mig.

Enorma träd i skogen.

Dessa två har växt ihop med varandra.

Denna ek var så grov i stammen,
hade vi försökt att nå runt den hade vi inte lyckats.

Ny bil, då blir det ny dekal oxå.

Nu har jag 3 arbetsdagar kvar,
sedan är det Midsommar.
Ha det gott alla.
Kör försiktigt.

Sven & Sussi
Lady & Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar