söndag 9 juli 2023

BESÖK FRÅN FORSERUM.


 

I fredags kom Linnea ned på besök över helgen.
Börjar givetvis med lite kaffe ☕️☕️.
Så sängen har jag överlämnat till Linnéa, 
så det blir soffan för min del.

Vi körde en tur till Helsingborg. 
Hundarna fick en badpool.
Daisy gick i men Lady icke i närheten av den.
Man kan bli våt 🤣🤣.
Daisy tyckte vilken stor vattenskål 🤣🤣.

Och jag slog till och köpte ett par äkta crocs 🤪🤪
Som jag slösar 🤣🤣.

Det var ju fredag då är det ju tacco kväll.

Och givetvis en god öl 🍻🍻

På lördagen skulle vi passa Märta.
Vilken lycka tycker Daisy min bästa kompis 🐾🐾

Klart kompisen oxå får ligga hos min matte i solstolen 🥰🥰

Vi hade lite arbete att utföra.
Linnéa tyckte detta var roligt.
Varsågod och klipp.

Det tog en bra stund mycket att klippa.
Bra jobbat 👍👍.

Långt inne i boken i väntan på middagen.

Senare på kvällen tog vi en härlig promenad med hundarna. 

Idag blev det en promenad ned till kyrkogården. 
Sedan var det dax för Linnéa att köra hemåt.

Tack Linnéa för trevligt sällskap. 
Det får vi göra om 💕💕.

Sussi
Lady & Daisy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar