onsdag 23 mars 2022

HEMMA IGEN.

 

Måndag EM var det dags att åka färjan mot Sverige.

Vädret gick inte att klaga på.

Vi var ju hänvisade till "Dog area".
Hade varit helt ok om det hade funits syre där inne, men inte 🥵🥵🥵🥵

Så vi fick flytta ut i korridoren istället, så skönt.
Vi bullade upp med fikat vi hade med oss.

Och sedan blev det kortspel.
Pokerface 😁😁

Nu skall vi se om jag lyckas 🤣🤣

Var ute och kollade på det skitiga taket.
Och det finns ett fel på denna bilden.
Jag HADE 2 st solceller, men inte nu.
Har tappat den första, när då 🤔🤔🤔🤔

Vi kom hem sent måndag kväll till mig.
Stopp och sedan i sängen.
Inga problem med platsen.

Efter en promenad med hundarna var det ju kaffedax.
Sedan var det hej då.
Annika & Johnny har ju en bit kvar. 

Jag njöt av den härliga solen.
Känns helt ok att komma hem.
Nu väntar en massa jobb, men det ger ju pengar till nästa resa.

Sussi 😎 samt  Lady 🐾

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka. Men oj då har solcellen lossnat. Det syntes inte på något instrument då, förstår jag, att det gav mindre? Själv kan jag absolut ingenting om sådant. Hoppas inget har gått sönder i installationen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag blev verkligen förvånad. Har inte hört eller sett något i spegeln. Verkar som det inte påverkat den andra. Skall tvätta husbilen i helgen så får jag kolla.
      Kram 😎😎

      Radera