måndag 13 september 2021

HÄRLIG SPONTAN HELG.

 

I fredags var det diskussion, vad gör vi i helgen🤔🤔
Jag skulle jobba i några timmar.

Vädret var ju super 😎😎.
Oj vad jag jobbade fort 🤣🤣.
Hem duscha och fylla vatten. Plocka ihop och sedan iväg 🚙🚙.

Och det blev till Smygehuk vi körde.
Anki o Sven var redan framme, tagit en plats till mig 👍👍.

Mina goa vänner 💖💖

Oj med bilar där var.
Man kan lugnt säga att det var fullt.

Det blev en promenad till restaurangen. 

Oj vad denna satt bra 🍻🍻
Sven han läser på sin flaska, vad har jag beställt 🤔🤔.

Det satt gott med mat.
Lagom med promenad tillbaka.
Tur de har ett Coop i Smyge, vi behövde grädde.

Tillbaka i bilarna, bjöds det på ost. 😋😋

Och givetvis Irisch Coffe, inte helt fel.
Det var länge sedan, så gott 👍👍.

Vilken härlig dag och kväll  med trevligt sällskap.
Söndag var det dags att köra hem igen.
Ny tur nästa helg 😎😎.

Sussi samt Lady 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar