måndag 2 augusti 2021

VIDARE MOT FRÄNDEFORS.

 

När jag lämnade Bauer Gården i fredags regnade det.
Eller närmare vräkte ned.

Kom fram till 🌞🌞.
Och  våra Spanienvänner  familjen Olsson. 
Så trevligt att träffas igen, är sedan vi lämnade Spanien 2020.

Annika och jag ute på promenad.

Härlig natur, man bara njuter 😎😎.

Man kanske vaknar tuppen gal 🐓🐓, men inte jag.

Lite korvgrillning till lunch.

Det fina uterummet på uteplatsen.

Nu är det lugnt med hundarna.
Olsson vill leka och Lady bara gruffar på honom.
Men till slut måste de vila lite 😴😴😴😴

Detta är Pärla, otroligt vilken man och pannlugg hon har.
 
Detta är minstingen i gänget.
Pärlas föl som är 2 månader, vilken goding 🐎🐎

Här bjuds det på fika som Alma har bakat.
Kladdkaka med grädde och kaffe 😋😋😋😋

Här hjälper lilla  Ida till i stallet.

På söndagen blev det en åktur.

Här är vi på g.
Annika och jag skall vara groomar, om det går för fort i svängarna.

SÅ  häftigt.

Pärla med öronen framåt, gillar detta.
Så gjorde även vi 😍😍.

Fick nyuppgrävda potatis samt en liten gurka 🤣🤣
Så goda potatis.

Nu är vi färdiga för att åka, jag följer den stora bilen.
Annika Och Johnny  skall till sin andra ställplats.
Tack för en trevlig helg.
Vi ses snart igen 😎😎

Sussi samt Lady 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar